5 ključnih statistika za internet marketing u 2019. godini

Skoro pa smo na polovini 2019. godine, i već su objavljeni brojni statistički podaci vezani za trendove u digitalnom marektingu u prvoj polovini 2019. godine. Takve informacije mogli smo da pročitamo na stranicama brojnih relevantnih medija, kao što su, na primer, Fortune ili HubSpot.

Ako ste bavite internet marketingom i online prodajom, uvek je potrebno da pratite trendove, pa svakako nije loša ideja da obratite pažnju na izveštaje koje daju eMarketer, Statista, i nekoliko sličnih izvora koji se bave istraživanjem  tržišta. To su web sajtovi na kojima ćete pronaći najtačniju i najnoviju statistiku i druge najkorisnije informacije iz raznih oblasti, a između ostalog i one vezane za internet marketing.

Prelistavajući najnovije izveštaje raznih online medija, naišli smo na brojke koje mogu da ukazuju na „promene pravila igre“ na polju digitalnog marketinga. Pratite trendove, oni su najvažniji u digitalnom marketingu – uzmite u obzir ovih 6 najnovijih statistika pre nego što se upustite u vašu sledeću marketinšku kampanju na mreži.

Video zapis o proizvodu povećava kupovinu tog proizvoda za 144%!

Većina kompanija na Facebook-u i dalje koristi previše linkova kako bi prenela relevantne informacije do kupaca. Međutim, brojne analize i istraživanja pokazuju da se linkovi češće ignorišu od strane korisnika, dok sa druge strane video zapisi ne samo da imaju više pregleda, već  brže prenose veći broj informacija.

Kao odgovor na ovu novu potrebu, pokrenuta je platforma Videolicious, koja već sada ima više od 4 miliona korisnika i dostupna je u preko 100 svetskih zemalja. Ona  je namenjena kompanijama i firmama koje žele da postave dobro osmišljene i napravljene kratke filmove o svojim proizvodima. Ovo je odličan alat koji će se u narednom  periodu nesumnjivo dobiti sve više pažnje u javnosti.

Međutim, važno je istaći da bez obzira da li vaš brend koristi ovakvu vrstu platforme, ili bilo koji drugi način za kreiranje i plasiranje sadržaja, kvalitetan video zapis sa jakom pričom je uvek pravi potez.

Blogovi od 1.500 reči i duži dobijaju 22,6% više pažnje od kratkih pisanih sadržaja

Publika definitivno više voli blogove koji imaju  1.500 ili čak više reči. Ovde je izgleda spojeno nešto što je naizgled nespojivo. Naime, ko bi mogao da pomisli da potrošači najviše vole kratke video zapise, ali da istovremeno veoma vole  i da čitaju duže članke i blogove?

U stvari, sve zavisi od toga kakav je sadržaj – ako ponudite nešto što je zanimljivo, a u isto vreme i jako korisno, onda će korisnici poželeti da pročitaju još više o tome, a želeće i da te korisne infromacije koje su saznali čitajući vaš blog post podele sa svojim prijateljima. Drugim rečima, bez obzira da li je vaš sadržaj dugačak ili nije, najbitnije je da on mora da bude kvalitetan. Ako je uz to još i detaljan i obiman, to će publika itekako znati da ceni.

Najveći prioritet za 55% kompanija je da poboljša ili personalizuje iskustvo korisnika

Danas sve više firmi priznaje da ključnu ulogu u brendiranju njihovih proizvoda ili usluga ima korisničko iskustvo. Poučeni uspehom firmi koje su koristile softvere za personalizaciju, sve više kompanija preuzima snažnu visokotehnološku inicijativu koja je usmerena prema kupcima, a ova ideja postaje svakog dana sve prihvaćenija. Koliko je to važno? Dovoljno je reći – maksimalna personalizacija je nešto što definitivno funkcioniše u svetu digitalnog marketinga.

Pretraživači privlače 300% više saobraćaja na sajtove brendova nego društveni mediji

 

Društveni mediji su izgleda postali prezasićeni. Sa druge strane, Google i drugi vodeći pretraživači predstavljaju mesta preko kojih možete ostvariti pravi napredak što se tiče privlačenja potecijalnih kupaca i povećanja stope konverzija. Ovde mogu da budu interesantna dva nova statistička podatka: više od 75% ljudi pretražuje samo prvu stranu pretraživača, a još manje pažnje se poklanja plaćenim oglasima koji se nalaze na samom vrhu pretrage. Dakle, glavni cilj je „autentična zona“ koja se, u slučaju da ima plaćenih rezultata pretrage, nalazi u sredini prve stranice, a u slučaju da rezultati pretrage ne sadrže oglase, onda je ta zona na samom vrhu.

Poznavanje SEO optimizacije i njenih različitih tehnika koje su neophodne ako želite da se nađete na prvoj strani Gugla, veoma je dragoceno i daleko profitabilnije od bilo koje strategije koju možete primeniti na društvenim mrežama.

Više od 78% potrošača kaže da su se odjavili sa mejling liste zato što su primali previše e-mail-ova od brenda koji ih je zanimao

E-mail strategija je i dalje čvrsto oblikovana i produktivna – ali samo onda kada se E-mali marketing sprovodi pravilno. Glavni razlog odjavljivanja potrošača je to što mnoge kompanije još uvek dosađuju svojim potencijalnim potrošačima šaljući im na hiljadama e-mail-ova koje oni ne žele.  Nemojte nikada raditi pretrpavati mejlove vaših korisnika, bez obzira koliko bili u iskušenju da to uradite. Prvo uradite detaljnu analizu i klasifikujte vašu publiku.

Nativni oglasi privlače 52% potencijalnih kupaca

Čak 52% korisnika koji pokazuju nameru da kupe vaš proizvod/uslugu doneće pozitivnu odluku o kupivini ako koristite nativne oglase u svojoj kampanji. To je za čak 18% veća konverzija u odnosu na baner oglase koji su zaslužni za 34% odluka o kupovini.  Osim toga nativni oglasi na mobilim uređajima obezbeđuju brendovima 6 puta veću konverziju nego u odnosu na banere.

Zbog svoje nenametljivosti i neremećenja korisničkog iskustva, nativni oglasi su jako popularni kod publike, što daje odličnu priliku kako oglašivačima, tako i izdavačima oglasnog prostora da uvećaju svoj profit. Bilo da želite da reklamirate svoj online biznis ili da iznajmite svoj online prostor za nativne oglase, možete probati na domaćoj platformi za nativno oglašavanje nativemedia.rs.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *