Da li otvaranje kozmetičkog salona u današnje vreme predstavlja dobar poslovni poduhvat?

Mnoge žene koje se privatno bave pružanjem usluga vezanih za ulepšavanje ženskog pola sanjaju da jednog dana imaju svoj lični kozmetički salon. Ukoliko ste po profesiji kozmetičar,  a ujedno znate mnogo dodatnih stvari da radite, možda biste trebali da razmislite o ovakvoj ideji.

Biti sam svoj gazda je nešto što bi većina ljudi želeli da budu, ali nažalost manji procenat uspe da svoje poslovanje održi na duže vremenske staze. Većina njih već nakon nekog vremena odustane i vrati se na početak.  Ipak, to ne treba da vas demotiviše. Ukoliko ste sigurni u svoje znanje i sposobnosti, posedujete preduzetnički duh, hrabri ste i vredni po prirodi, savetujemo vas da se oprobate u ovoj poslovnoj branši. 

Na koje sve sitnice treba da obratite pažnju ako otvarate kozmetički salon?

U tekstu koji sledi uputićemo vas na početne korake koje svako mora da prođe kada otpočinje ovakvu vrstu posla. Veoma je bitno da se dobro upoznate sa njima kako biste lakšim putem došli do željenog cilja.

Napravite biznis plan

Pravljenje biznis plana je od presudne važnosti za svakoga ko planira da se osamostali u poslu. On treba da sadrži sve bitne elemente poput planiranog broja zaposlenih, približan iznos svih početnih troškova i sl. 

Ono što definitivno ne biste smeli da očekujete je da ćete već u prvoj poslovnoj godini ostvariti profit. Potrebno je vreme da biste pokrili sve troškove ulaganja koji vas očekuju. Najpre ćete biti u minusu, zatim sledi stanje pozitivne nule, da biste nakon toga počeli da stičete profit.

Prijavljivanje kod Agencije za privredne registre

Kada smislite naziv svoje firme, važno je da se prijavite Agenciji za privredne registre od koje ćete dobiti poslovni pečat. Potrebno je da precizno definišete vaš poslovni status. Da li ćete biti samostalni preduzetnik, društvo sa ograničenom odgovornošću ili ćete imati status partnerske firme. Takođe, važno je da otvorite tekući račun firme kod neke banke na kojem će biti eveidentirane sve uplate i sa kojeg ćete moći da prenosite novac na druge račune.

Pažnju fokusirajte na izbor lokacije

Lokacija je jedna od možda najvažnijih stavki ukoliko se odlučujete da otvorite kozmetički salon. Od nje vam sutra može zavisiti sama posećenost, a sami tim i zarada koju ćete ostvariti. Tu treba da vodite računa o tome da vam prostor koji planirate da zakupite bude na prometnom mestu, gde je velika cirkulacija prolaznika, kako bi što više ljudi uopšte znalo da postojite. Takođe, bilo bi dobro da u neposrednoj blizini nije već otvoren neki drugi kozmetički salon.

Koliko je ovakva vrsta posla profitabilna?

Koliko se danas uopšte isplati otvaranje kozmetičkih salona, tj.kolika je mogućnost ostvarivanja adekvatne zarade zavisi od velikog broja faktora. Možda najvažniji je kakvu ćete reputaciju izgraditi. Salon koji svaki dan posećuje velika masa ljudi, govori o kvalitetu njegovih usluga ali i o samom zaposlenom osoblju. Ako angažujete odlične kozmetičare, bilo da je reč o osobama zaduženim za manikir i pedikir, masaže, šminku ili frizure, važno je da to budu veoma profesionalne osobe koje će vrhunski obavljajati svoj deo posla.

Želimo vam dosta sreće u poslovanju!

КатегоријеRazno

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *