Futrole za mobilne telefone kao promotivni materijal?

Savremeno doba je doba telefona. Svi ih imaju u rukama, svi ih stalno koriste. Verovatno ne prođe dan da više puta ne pogledate u svoj telefon. Čak je i biznis moguće voditi preko telefona, ne kompjutera i laptopa, samo preko telefona. A pretpostavlja se da će funkcija telefona u budućnosti biti još razvijenija. Ono što je i pored masovnog korišćenja mobilnih zaista začuđujuće jeste da mnogi i dalje ne stavljaju zaštitne maske ili futrole na svoj telefon.

A to jeste veoma važno, jer zaštitna stakla i maske mogu bitno produžiti vek trajanja vašeg mobilnog, ili vam spasiti dosta novca kod skupih prepravki. Koliko puta ste videli da neko ima razbijeno staklo telefona, baš zato što ne nosi zaštitnu masku, niti zaštitno staklo niti foliju?

Verovatno često.

Razbijeno staklo može da funkcioniše u nekim slučajevima, ali pukotina nastavlja da se širi duž celog stakla, postoji i mogućnost ispadanja staklića i delova telefona. Definitivno ne želite da vam se ovako nešto desi i želite da zaštitite svoj telefon. Naravno, postoje i druge vrste oštećena koje mogu sasvim poremetiti njegovo dalje funkcionisanje.

Promotivne maske za mobilne

Tako gledano, maske za mobilne telefone su potrebnije i od kalendara (kojih već imamo u mobilnim telefonima), rokovnika, kišobrana, hemijski, upaljača, majici ili druge vrste promotivnih materijala.

Zašto? Zato što su maske ne samo nešto što nam svakodnevno treba, kao i ostatak promotivnog materijala, nego je bukvalno stalno uz nas kao i naši telefoni.

Ne postoji ni jedan drugi predmet koji se koristi kao promotivni materijal koji toliko vremena provodi uz nas naočigled svih drugih ljudi.

Zato su promotivne maske i futrole za mobilne telefone dobar potez u eri promotivnog materijala i nešto što će se svakako sve više koristiti i što tek polako biva prepoznato kao šansa za brendiranje od strane domaćih firmi.

Sada zamislite, neki predmet kao što je telefon je uz vas bez prestanka. Vi znate veoma dobro kako izgleda, znate tačno kako izgleda maska tog vašeg telefona. Znate šta piše na toj masci i koja je slika, jer vi ste je odabrali.

Zamislite sad da neko ima masku ili fotrolu sa brendom vaše firme, da je svakodnevno koristi, posmatra, zamislite koliko je to odlična, a jeftina reklama za vas. Kada neko nosi vašu reklamnu masku za mobilni telefon, ona svaki dan, veći deo vremena provodi uz vaš brend. To je kao reklama koja nema kraja.

Ljudi ne vole da im se reklame nameću.

Niko nije oduševljen kada na televiziji dok gledate film krene blok reklama, ili upadnu nasred snimka na Jutjubu, ili da baneri iskaču na ekranu. To su reklame koje traju par sekundi, koje nam kradu pažnju bez naše volje. To su reklame koje su nametljive i iako imaju određeni efekat, opet se ne vezuje pozitivna slika u našoj psihi za takav brend.

Sa promotivnim materijalom je stvar dosta drugačija, jer to su predmeti koji nam zaista trebaju i koje nikad nećemo odbiti ako ih dobijemo na poklon. A maske i futrole za mobilne telefone su tu još specifičnije jer praktično predstavljaju reklamu koja je tu uz nas, koja je sasvim nenametljiva, ne tera nikog da kupi proizvod. Samo je tu i daje pozitivnu sliku o brendu, baš zato što je maska dobijena na poklon.

Vaš brend je nekome poklonio nešto što će ga podsećati na njega, bez da traži išta za uzvrat, ali ako vam zatreba usluga ili proizvod koji brend nudi kupci će vam se obratiti sami.

Najbolji marketing je onaj u kome vas kupci sami traže.

Zato bi se za čitavu paletu reklamnih materijala moglo reći da je „usađivanje crva“. Maska za mobilni telefon dobijena od nekog brenda ne traži ništa od vas, ne oglašava se, uvek je tu i upravo ćete se tog brenda prvo setiti kada vam bude zatrebalo nešto čime se firma bavi. Ovakav koncept je zaista odličan.

Kakve treba da budu promotivne maske?

Ako želite da neko nešto uzme za poklon i da zaista koristi tu masku, a ne da je stavi u fioku i zaboravi. Potencijalni kupci ili klijenti obično obraćaju dosta pažnje na sam dizajn maski za mobilne telefone, dakle dizajn treba da bude privlačan.

Ali kako svako ima svoj ukus, možda je najbolje da imate u ponudi više dizajna. Najjednostavnija je obična providna silikonska maska sa prostim imenom vašeg brenda i ištampanim logoom.

Da biste odabrali pravi dizajn maske treba da poznajete vašu ciljnu publiku. Ako je ona mlađa, verovatno će hteti šareniju masku za telefon, sa smešnim, simpatičnim i privlačnim dizajnom. Sasvim je drugačija priča ako su vam ciljna grupa biznismeni, koji će se najpre odlučiti za malo pre opisan jednostavni dizajn. No, ne morate ni to uzimati kao pravilo.

Ono što takođe treba poštovati jeste da boje maske budu u skladu sa bojama vašeg čitavog brenda. Ne bi imalo smisla da maske budu raznobojne sa šljokicama, a brend generalno u minimalističkom stilu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *