Koje standarde u poslovanju morate da ispunite da biste otvorili ugostiteljski objekat?

Mnoštvo je restorana koji su prilagođeni za svačiji ukus ali i budžet. Posetioci strogo biraju ugostiteljski objekat pre svega na osnovu vizuelnih kriterijuma ali i specifičnosti gastronomskih ukusa. Oku prijatna unutrašnjost koja se dugo pamti i dobra higijena uvek će privlačiti veliki broj posetioca. 

Vrednosti u ugostiteljskim objektima 

Svako ko posećuje ugostiteljske objekte želi da ima udobnu atmosferu, da naručeno jelo ne čeka dugo i da higijenski uslovi zadovoljavaju osnovne norme. Briga o čistoći i zdravlju gostiju u pojedinim restoranima je na prvom mestu kako njihov imidž ne bi bio uništen. Čist i održavan objekat ne može biti ne vrednovan jer ukoliko je tkanina na stolu puna mrva i uflekana, a svuda okolo prašina to se ne može nadomestiti ni sa dobrom kuhinjom. 

Čišćenje i održavanje objekta

Za bilo koje preduzeće a posebno ugostiteljska mesta značajno je redovno čišćenje i održavanje objekta. To ne mora zahtevati puno vremena, a posao više može biti rutinski. Čišćenje i održavanje objekta koji ima veze sa gastronomskim uzicima mora biti na bazi antialergijskih sredstava. Dezimfikovana kuhinja, pomoćne prostorije, toalet i celokupan prostor za posetioce može sprečiti nastanak određenih bolesti. Čišćenje i održavanje objekta podrazumeva da se redovno uklanja prašina sa svih površina bilo da su u pitanju ukrasni elementi, lusteri ili radna površina. Područje toaleta zahteva posebnu pažnju. Vodovod, staklene i keramičke površine potrebno je redovno prebrisavati određenim sredstvima. Pored toga, redovno pražnjenje kante za smeće, obnavljanje toalet papira i tečnog sapuna od velike je važnosti za sud o statusu ugostiteljskog objekta.  Čišćenje i održavanje objekata u Beogradu ili nekom drugom gradu, moguće je učiniti uz pomoć profesionalnih agencija namenjenih za higijenu ali i zapošljavanjem čistačice koja će biti odgovorna. 

Standardi čistoće i kuhinja

Kada je određena ustanova dobih higijenskih uslova ona je ujedno i gostoprimljiva. Možete li da zamislite vaš boravak u ugostiteljskom objektu gde jedete iz loše opranih tanjira, a u vašoj hrani neretko pronađete dlaku. Elitni restorani neće dopustiti ovakav propust. Održavana kuhinja ali i dobra lična higijena kako kuvara tako i pomoćnog osoblja savršeno će se uklapati u dobru reputaciju objekta. Čistoća u kuhinji najčešće je zadatak kuvara, a ono što je potrebno da ispune pre svega jeste čista lična odeća, nošenje zaštitne kape prilikom kuvanja i serviranja hrane, uredni nokti, temeljno pranje ruku, saniranje posekotina i prilikom zdravstvenih problema ne dolazak na posao pogotovo kada su u pitanju crevne patologije. Ugostiteljski objekat dužan je da ima i urednu i čistu ostavu za hranu i posuđe. 

Svečana i čista atmosfera

Posebno kada su slavlja u pitanju u ugostiteljskim objektima čini se da nije dovoljno imati moderna i atraktivna jela, već je atmosfera ta koja stvara glavni utisak. Restoran koji odaje prvi utisak čiste i svečane atmosfere ne može a da nema pozitivan uticaj na goste koji će mu se uvek vraćati. Unutrašnji dizajn koji je besprekorno održavan i čist biće prepoznatljivo lice restorana. Crno vino, prijatni i sveži mirisi, kvalitetno jelo, pažljivo osoblje i čisto okruženje jesu senzacije koje idu jedne s drugima. 

 

КатегоријеRazno

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *