Marketinški značaj koji ima sublimaciona štampa

Štampa je otkriće koje datira od davnih vremena, kontinuirano pružajući inovacije i raznovrsne mogućnosti primene. Sublimaciona štampa predstavlja inovativan način preslikavanja unapred pripremljenih rešenja na tekstilnu, plastičnu, keramičku ili srodnu podlogu. Za razliku od nekadašnjih godina kada je bilo aktuelno bojenje i tkanje podloga, danas je digitalni način štampe najpopularniji. 

Sublimaciona štampa jedan je od najrasprostranjenijih načina dobijanja različitih promotivnih materijala. Zahvaljujući bogatom asortimanu boja, odličnom kvalitetu i jednostavnoj proceduri, važan je element marketinga, bez kojeg je gotovo nezamislivo kreirati živopisne reklamne materijale. Značaj koji ima za sferu marketinga ogleda se u pružanju unikatnih i kvalitetnih rešenja za zadovoljstvo svakog poručioca promotivnih materijala.

Izum digitalizacije koji stvara značajne razlike

Veoma je bitno da se obezbedi potreban kvalitet štampe, bez obzira na vrstu, oblik i dimenzije podloge. Kako su često reklamni materijali specijalno oblikovani, ne samo u vidu papira i kataloga, bezbedno, precizno i potpuno istovetno preslikavanje boja prema napravljenim skicama, ključ je uspeha koji obezbeđuje vrhunska sublimaciona štampa. Uz tehnologiju preslikavanja uz specijalne štampače u koje su prethodno dozirani sublimacioni tonovi, dobija se estetski savršeni promotivni materijal, uz trajnost i besprekorna svojstva. 

Boje su ekološki zasnovane, na bazi vode, bez dodatnih hemikalija, što im daje maksimalno prirodan sadržaj za raznovrsnu pripremu. Sublimaciona štampa preslikava boje na temperaturi od oko 200 stepeni, na osnovu čega pripremljeni sadržaji prijanjaju na predviđenu oblikovanu nepapirnu podlogu, uz pretvaranje iz čvrstog u gasoviti oblik. Boje su otporne na različite uticaje, kao i dejstvo hlora i kućnih preparata za skidanje fleka i nečistoća. Nakon sušenja i provera izgleda pripremljenih sadržaja, dobijaju se inovatini promotivni detalji, koji su pre svega korisni i imaju svakodnevnu primenu, uz ostvarenje marketinških ciljeva – vidljivosti u javnosti, razvoja svesti i interesovanja.

Raznovrsna primena postupka sublimacije u marketingu

Sublimaciona štampa osmišljena je kao digitalna varijanta koja uz odličnu postojanost boja može biti rezultat stvaranja unikatnih promotivnih materijala. Koristi se za štampu na tekstilu, keramici, poliestru i drugim vrstama plastike, pvc-u i srodnim materijalima koji nisu jednostavni za oslikavanje kao što je to dvodimenzionalan papir. Sublimaciona štampa kao izum digitalne tehnologije stvara zanimljive dizajnove oslikavanjem šolja i čaša, zatim torbi različitih namena, kačketa, majica i drugih odevnih predmeta, posteljina, peškira, ali i podloga za miš i drugih delova opreme za računare. 

Sublimaciona štampa obezbeđuje da se svaka zamisao brzo, lako i potpuno identično prenese sa skice na predviđenu podlogu. Zbog različitih primena, stvara sjajne i moderne promotivne materijale, koji se mogu upotrebiti u marketinške svrhe. Naime, daruju se kao promotivni materijal prilikom organizacije događaja, zatim prilikom sklapanja saradnje, organizovanjem nagradnih igara, kao poklon uz određenu kupovinu ili usluge, kao i bez povoda. Zbog toga što su svi navedeni materijali vrlo vidljivi i prisutni u javnosti svakodnevnom upotrebom, mogu da stvore snažne promotivne efekte i rezultate. 

Sublimaciona štampa predstavlja izum novije generacije koji je učinio oslikavanje različitih podloga veoma efikasnom i jednostavnom procedurom, uz sjajan dizajn i estetiku. Uz digitalnu tehnologiju sublimacije omogućeno je štampanje čak i na neverovatno nepristupačnim podlogama različitih materijala, dimenzija i oblika. Zbog toga je i stvaranje unikatnih promotivnih materijala danas lakše ostvariti, kao i biti različit čak i u izobilju postojećih oblika promocije. 

 

23 одговора на „Marketinški značaj koji ima sublimaciona štampa“

Оставите одговор на Yzuxtz Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *