U trci sa trendovima i modernim tehnologijama

Da Srbija i te kako vodi bitku sa trendovima i ide u korak sa modernim tehnologijama dokazuju činjenice kada je poslovni softver u pitanju, jer su naše kompanije obezbedile posebno mesto na tržištu.

Prate se aktuelni trendovi, traži se poslovno rešenje koje će privući što veću pažnju kupaca, a sve u cilju sticanja profita. Zato poslovno rešenje sadrži više od jednog programskog jezika.

Međutim, ključno je da se označi jasno koji programski jezik je primarni, jer upravo dominantni programski jezik obezbeđuje poziciju na tržištu. Primetno je da kod nas svi koji se bave razvojom poslovnog softvera veoma vode računa o savremenim tehnologijama i trendovima, bez obzira koliko poteškoća sva poslovna rešenja  sa sobom nose.

Kako izabrati adekvatni poslovni softver često je dilema mnogih, ali ono što je važno jeste na koji način umrežiti poslovanje, kako omogućiti razmenu podataka, kako poslovni softver nadograditi i na koji način ga prilagoditi zahtevima svake kompanije.

Primetno je da srpske kompanije koje kreiraju poslovni softver vode računa o tome da se svaki poslovni softver može nadograditi sopstvenu verziju, pa tako mnoge kompanije ostavljaju prostora za integrisanje i uvećanje sopstvenih poslovnih rešenja bez obzira da li se radi o modelu za eksternu ili internu upotrebu.

Od proizvođača do potrošača

Za bilo koji novi proizvod na tržištu, bez obzira da li se radi o nameštaju, automobilu, pa čak i o odeći ili pak ako je poslovni softver u pitanju, prvo i osnovno pitanje jeste ko će taj proizvod kupiti.

Dok jedni fokus stavljaju na male kompanije, nekima su glavni kupci veliki igrači, a neki ipak ciljaju srednje firme. Ne čudi podatak da većina kompanija koje se bave izradom poslovnom softvera, svoj proizvod nude malim i srednjim preduzećima.

Razlog ovakvoj statistici jeste to što na našem tržištu najviše ovakvih kompanija ima, jer je upravo najviše mladih preduzetnika.

A koliko je važan kupac, toliko je bitna i cena. Što je cena niža, to će biti više kupaca. Kada je poslovni softver u pitanju cene se formiraju na osnovu nekoliko faktora i to po korisniku, uređaju i mogućnosti istovremenog pristupa. Takođe, ono što je ključno za svakog korisnika poslovnog softvera jeste njegovo održavanje, jer je ono značajan faktor ne samo za onoga ko kupuje, već i za onoga ko stvara taj poslovni softver.

Koliko para, toliko muzike…

Imajući u vidu da se trendovi i tehnologije iz dana u dan menjaju, proizvođači poslovnog softvera prave različite kombinacije kako bi nove verzije softvera usavršavale, pa u dogovoru sa korisnicima tog softvera proizvođači im često omogućavaju besplatnu nadogradnju.

Moguće je i da se uslovi proizvođača često menjaju, pa nekada korisnici moraju da plate novu verziju, ali to su politike kompanija, tako da na vreme dogovorite načine poslovanja da kasnije ne bi bilo problema.

Softverska industrija je jedna od najplaćenijih u svetu, pa ako se dvoumite oko budućeg opredeljenja ili poslovanja, dobro promislite koje benefite možete da imate o nekog novog proizvoda na tržištu, jer svet je jedno veliko globalno selo, trendovi se menjaju, a nove i zanimljive ideje postaju i te kako isplative.

Na kraju, bitno je istaći da je izbor pravog poslovnog softvera bitan koliko i izbor poslovne strategije, kao i internet marketing agencije koja će razvijati poslovanje, jer su sve to činioci koji utiču na uspešnost samog poslovanja i njihovom izboru treba pristupiti krajnje ozbiljno i odgovorno.

КатегоријеRazno

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *