Najčešći kvarovi na mobilnim telefonima

Kako napreduje nova tehnologija, tako se na tržištu pojavljuju sve kvalitetniji modeli mobilnih telefona i drugih elektronskih uređaja. Međutim, koliko god oni bili savršeni u tehnološkom i u tehničkom smislu, nekako je sasvim logično i da se kvare, sa vremena na vreme.

Činjenica je da se svaki model koji treba da bude lansiran na tržište, neposredno pre toga proverava i adekvatno testira. Ipak, ne može se osporiti da svaki model ima određene delove koji su, eventualno slabiji u odnosu na druge, pa oni zato i prvi stradaju. 

Podrazumeva se da u velikoj meri od kompanije, ali i od modela samog mobilnog telefona zavisi u kojoj je meri osetljiv, odnosno da li će se ređe ili češće kvariti u odnosu na druge. Ali je takođe i vrlo važno kako korisnik brine o konkretnom uređaju. 

Kvarovi na softveru

Možda jedan od najčešćih problema koji se može javiti kod mobilnih telefona različitih proizvođača jesu upravo takozvani softverski bagovi. 

Jednostavno, mnogi od nas su imali prilike da kontaktiraju servis mobilnih telefona, jer je došlo do problema u funkcionisanju određenih aplikacija i programa. Ima i onih korisnika, koji su te greške pokušali, ali i uspeli da sa uspehom otklone samostalno, ali isto tako ima i onih, koji su baš zbog toga imali potrebu da kontaktiraju izabrani servis. 

U većini slučajeva do problema u funkcionisanju softvera konkretnog mobilnog telefona ne dolazi zbog greške korisnika, pa je baš iz tog razloga važno blagovremeno kontaktirati izabrani servis mobilnih telefona. 

Mehanički kvarovi na mobilnim telefonima

U red kvarova do kojih najčešće dolazi zbog neadekvatnog korišćenja ovakvih uređaja spadaju upravo mehanički kvarovi.

A kao jedan od najčešćih u toj grupi kvarova jeste onaj koji se odnosi na oštećenje ekrana, odnosno displeja. U principu, zamena stakla ekrana je problem zbog koga se najveći broj korisnika mobilnih telefona javlja serviserima. Sa ovim problemom se susreću svi, bez obzira na model i starost telefona, pa se tako neretko u servisima traži zamena stakla na iPhone 11 ili najnovijim modelima Samsung, Huawei i drugim mobilnim telefonima.

Svakako treba pomenuti i to da u kvarove ove vrste spada i lomljenje kućišta mobilnih telefona, recimo. 

U svakom slučaju, koji god mehanički kvar da je u pitanju, važno je da korisnik kontaktira odabrani servis mobilnih telefona, bez obzira da li je potrebna zamena stakla ekrana ili čitavog displeja, odnosno zamena bilo kog drugog oštećenog dela ili je, pak nemoguće popraviti uređaj, o čemu će serviser svakako da obavesti korsnika, nakon što utvrdi pregledom o kakvom mehaničkom ili nekom drugom kvaru se radi. 

Električni kvarovi

Opet u zavisnosti od toga na koji način i u kolikoj meri korisnik vodi računa o ovom uređaju će zavisiti i da li će doći do električnih kvarova. Naime, u većini slučajeva tada stradaju otpornici ili kondenzatori, koji se mahom mogu zameniti. 

Iako do električnih kvarova dolazi zbog pojave vlage, odnosno ako recimo korisniku mobini telefon upadne u vodu ili se okvasi, do električnih kvarova može doći i u drugim slučajevima. A primarno se misli na situaciju kada punjač ne obavlja svoju funkciju kako je predviđeno. 

Ukoliko budete u situaciji da vam mobilni telefon upadne u vodu ili se pokvasi, uvek je dobro da ga odmah odvojite od punjača i ako je moguće da mu odvojite bateriju. A posle toga bi u što kraćem roku trebalo da kontaktirate servis mobilnih telefona, kako bi vaš uređaj bio osposobljen za budući rad. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *